Prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@forlight.com.pl
Skontaktujemy się i przedstawimy szczegółowe warunki handlowe.
Każdy z naszych partnerów otrzymuje dedykowanego opiekuna, odpowiadającego prowadzonej działalności. Opiekun klienta pomoże we wszystkich zamówieniach i dobierze odpowiednie produkty.
Jeśli towar jest dostępny w magazynie, realizacja zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku niedostępnych produktów marek: LEDVANCE, PHILIPS, OSRAM, realizacja może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Termin realizacji zamówień na inne marki oraz lampy pod zamówienie może wynosić od 7 dni do 10 tygodni.
W pierwszej kolejności, prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera, a następnie kontakt ze swoim opiekunem. Reklamacje za tego typu uszkodzenia zgłaszane są do firmy przewozowej. Jeśli uszkodzone produkty potrzebne są do realizacji inwestycji, prosimy o niezwłocznie poinformowanie swojego opiekuna – wyślemy nowe produkty.
Wypełnij formularz reklamacyjny i odeślij towar na adres: For Light ul. Kędzierzyńska 17/5, 41-902 Bytom. Reklamowane produkty można także dostarczyć osobiście do siedziby firmy lub biura handlowego.
W większości przypadków nie naliczamy opłaty za rozpakowanie. W niektórych przypadkach (np. nietypowe źródła światła), przy niektórych komponentach możesz zostać poinformowany o konieczności zaakceptowania opłaty za rozpakowanie.
Prosimy o kontakt na adres mailowy: marketing@forlight.com.pl, udostępnimy drukowane lub elektroniczne materiały reklamowe oferowanych przez nas marek.
Napisz do nas na adres: projekty@forlight.com.pl, będziemy potrzebowali informacji o orientacyjnym budżecie inwestycji w celu dobrania optymalnych produktów. Niezbędny będzie również plik DWG lub PDF z informacją o wysokości. Jeśli masz własną koncepcję na oświetlenie, poinformuj nas o tym, zanim przystąpimy do projektowania.
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc.